پویش همگانی دست بوس مادر اجرا می شود

پویش همگانی دست بوس مادر اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: پویش همگانی دست بوس مادر در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و با توجه به توصیه مقام معظم رهبری بر این که باید کاری کرد بچه ها دست بوس مادر باشند و به نیت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.

حجت الاسلام محمد تقی سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با همکاری قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) و ستاد اجرایی طرح قاسمیون در نظر دارد پویش همگانی دست بوس مادر را اجرا کند.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: این پویش ویژه کودکان و نوجوانان با هدف تکریم و احترام مقام شامخ مادران اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: پویش همگانی دست بوس مادر در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا (س) روز مادر و با توجه به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر این که باید کاری کرد که بچه ها دست بوس مادر باشند و به نیت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.

 

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند با رعایت حجاب چادری مادر به صورت واقعی دست مادر خود را بوسیده و از این لحظه مهم و سرنوشت ساز عکس گرفته و برای ما ارسال کنند.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در پویش همگانی دست بوس مادر نام، نام خانوادگی و نام مدرسه یا مسجد محله همراه با آثار خود را به شماره ۰۹۰۳۱۵۲۳۴۲۴ در پیام رسان ایتا یا روبیکا ارسال کنند.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: به تعدادی از شرکت کنندگان این پویش  به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

پایان پیام/ 586