برگزاری برنامه های شاد و متنوع در ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زهرا (س) در کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری برنامه های شاد و متنوع در ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زهرا (س) در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱
گواهیان از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) با اجرای برنامه های شاد و متنوع در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در سالروز ولادت حضرت صدیقه کبری حضرت زهرا (س) و با حضور خیل پرشور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» آیین جشن و سرور برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی جهرم افزود: این برنامه با اجرای برنامه های شاد و متنوع همچون سایر ویژه برنامه های جشن میلاد ائمه اطهار (ع) در این کانون فرهنگی هنری انجام می شود.

 

وی بیان کرد: سخنران این مراسم «میمنه» از اساتید دانشگاه است و «میرزایی» از ذاکران اهل بیت (ع) نیز در این برنامه مولودی خوانی می کند.

 

گواهیان به جزییات برگزاری این ویژه برنامه جشن و سرور اشاره کرد و اظهار داشت: طبق برنامه های موالید در این کانون فرهنگی هنری اجرای مسابقه های فرهنگی ویژه شرکت کنندگان در این محفل از جمله این برنامه ها است.

 

وی ادامه داد: همچنین گروه سرود بچه های مسجد نیز در این آیین به اجرای برنامه اقدام کرده و گروه تواشیح کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» نیز برنامه خود را اجرا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» گفت: اجرای نمایش طنز توسط گروه تئاتر بچه های مسجد نیز از جمله برنامه های آیین جشن و سرور است.

 

وی در پایان از عموم بچه های مسجد و خانواده آنان برای شرکت در این مراسم که روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود دعوت به عمل آورد.

پایان پیام/ 691