سرود «تولدت مبارک ای‌مادر» بچه‌های مسجد رونمایی می‌شود

سرود «تولدت مبارک ای‌مادر» بچه‌های مسجد رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱
ضابطی از تولید سرود «تولدت مبارک ای‌مادر» توسط گروه سلیمانی‌ها خبر داد و گفت: این سرود به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در کانون فرهنگی هنری شهید فخری‌زاده تولید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، سرود «تولدت مبارک ای مادر» در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) به همت گروه سرود سلیمانی‌ها وابسته به کانون فرهنگی هنری «شهید فخری‌زاده» لنگرود رونمایی می شود.

 

«مجتبی ضابطی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: این قطعه سرود به همت بچه های مسجد صاحب الزمان(عج) (معروف به حقیقت‌جو» در مدت زمان حدوداً یک ماه و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) تولید شده و امروز (چهارشنبه، 21 دی ماه) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد الزهراء(س)مجتمع مسکن مهر شهرستان لنگرود رونمایی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید محسن فخری‌زاده» درباره عوامل تولید این سرود، بیان کرد: آهنگسازی کار توسط آرش خوشحال انجام شده است، سرپرستی کا را نیز شخصا بر عهده داشتم؛ تولدت مبارک ای مادر در استودیوی بسیج استان گیلان تولید شده است.

 

وی درباره فعالیت گروه سرود سلیمانی‌ها، تصریح کرد: این گروه از دهه فجر سال گذشته فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است، پیش از آن گروه سرود کانون برای اجرای تقلیدی در جوار مزار حاج قاسم به کرمان رفته بود و در بیت‌الزهرای(س) سردار اجرای برنامه داشت، همان اجراها زمینه‌ساز تشکیل گروه سلیمانی‌ها شد که به لطف خدا در طول حدود یک سال فعالیت آثار فاخری را تولید کرده است.

 

ضابطی تاکید کرد: همه اعضای گروه سرود سلیمانی‌ها از بچه‌های دهه هشتادی و دهه نودی هستند و با همکاری آنها علاوه بر اجراهای تقلیدی، قطعاتی همچون «ای شهید»، «اشفعی لنا» و «عید خدا» تولید شده است.

 

 

پایان پیام/ 9