جشن میلاد حضرت زهرا(س) در کانون‌های مساجد صومعه‌سرا برگزار می‌شود

جشن میلاد حضرت زهرا(س) در کانون‌های مساجد صومعه‌سرا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱
نیک‌انجام گفت: ۷۲ کانون فرهنگی هنری مساجد صومعه‌سرا میزبان برگزاری جشن‌های میلاد حضرت زهرا(س) هستند.

یوسف نیک‌انجام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک ولادت اظهار کرد: توصیه‌ها و سفارش‌های حضرت زهرا(س) برای بانوان نقشه راهی است تا بتوانند در زندگی شخصی و اجتماعی خود آن را به کار ببرند؛ تا به سعادت برسند.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا افزود: میلاد حضرت زهرا(س) یکی از مناسبت های ویژه در مناسبت های اسلامی است که همواره به طور خاصی گرامی داشته می شود زیرا این روز به یمن وجود با برکت حضرت زهرا (س) روز زن و مادر نام گرفته است.

 

وی ضمن توصیه به بهره‌گیری از شخصیت حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی تمام عیار گفت: امام خمینی (ره) درباره صدیقه طاهره(س) فرمودند: تمام ابعادی که برای یک زن و یک انسان کامل متصَور است، در شخصیت این بانوی بزرگوار وجود دارد.

 

نیک‌انجام با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا به عنوان ستاد بزرگداشت روز زن در شهرستان است تصریح کرد: میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) روز یکشنبه(25دی) در مجتمع فارابی برگزار می‌شود.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) 72 کانون فرهنگی هنری مساجد صومعه‌سرا فعال هستند و ویژه برنامه‌هایی در این راستا برگزار خواهند کرد.

پایان پیام/ 526