رویداد هفته فیلم کانون‌های مسجد در ایستگاه پایانی

رویداد هفته فیلم کانون‌های مسجد در ایستگاه پایانی

تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱
رویداد هفته فیلم که با محور اکران تولیدات کانون‌های مساجد از ۱۸ تا ۲۲ دی ماه توسط کانون فرهنگی هنری الثاقبون در حال اجرا است، امشب به پایان می‌رسد.

«مهدی طعامی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از اختتام رویداد هفته فیلم در کانون فرهنگی هنری ««الثابقون» خبر داد و بیان کرد: این رویداد از ۱۸ تا ۲۲ دی ماه به منظور اکران آثار تولیدشده در کانون های مساجد ویژه جشنواره های عمار و طنین برگزار شد و طی آن تولیدات اعضای کانون ها در مساجد مختلف منطقه ۱۷ اکران شدند.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الثابقون» در جوار مسجد مسلم‌بن عقیل(س) منطقه ۱۷ ادامه داد: خوشبختانه، بچه های مسجد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مشارکت بالایی در جشنواره فیلم عمّار دارند چنان که بیشتر فیلم های این جشنواره تولید بچه های کانون‌ها است.

 

 

 

وی با بیان اینکه مخاطب این جشنواره به دلیل مستند بودن آثار، خاص هستند، گفت: در طول هفته رویداد فیلم، این آثار پس از نماز مغرب و عشاء در مساجد منطقه و با حضور گروه های سنی مختلف با هدف استعدادیابی و با رویکرد تبیینی، اکران شد که بازخورد خوبی داشت و با استقبال مسجدی ها مواجه شد.

 

 

 

طعامی در پایان خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه این هفته امشب (پنجشنبه، ۲۲ دی ماه) همزمان با شب میلاد حضرت زهرای مرضیه(س) در سینما بهاران منطقه 17 با حضور مادر شهید محمدحسین محمدخانی از شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/ 9