برترین های مسابقه جان فدا تجلیل می شوند

برترین های مسابقه جان فدا تجلیل می شوند

تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱
ملیکه شعبانی گفت: برترین های مسابقه نقاشی جان فدا با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تجلیل می شوند

«ملیکه شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: برترین های مسابقه نقاشی جان فدا با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تجلیل می شوند.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع جیرفت یادآور شد: مسابقه جان فدا که به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی به صورت مجازی برگزار شد.

 

 

 

 

وی بیان کرد: تعداد ۵۰ اثر در این جشنواره شرکت داده شد که پس از داوری این آثار تعداد ۶ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

 

 

 

 

شعبانی ابراز کرد: همچنین از سوی داوران تعداد ۲۰ اثر نیز تحت عنوان آثار شایسته شناخته شدند.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع جیرفت اظهار کرد: در ابتدا قرار بود این مسابقه در سطح شهرستان اجرا شود اما تعداد ۲۴ اثر از کودکان و نوجوانان سراسر کشور در این جشنواره حضور یافتند که می توان گفت؛ مسابقه نقاشی جان فدا در سطح ملی برگزار شده است.

 

 

 

 

وی اظهار کرد: کودکان و نوجوانان در نقاشی های ارسالی میزان شناخت خود را از شخصیت شهید سلیمانی به تصویر کشیدند.

 

 

 

 

شعبانی اضافه کرد: آثار ارسالی نشان می دهد که تصویر ذهنی و شناخت کودکان و نوجوانان این است که شهید سلیمانی فردی با تقوا، مهربان، شجاع، ایثار گر، حافظ جان و امنیت مردم است.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع جیرفت در خاتمه عنوان کرد: هدف ما از اجرای مسابقه نقاشی جان فدا آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت شهید سلیمانی به عنوان شهید مقاومت بود که این مهم در نقاشی ها مشهود است.

پایان پیام/ 586