جشن میلاد حضرت زهرا (س) با تکریم بانوی قهرمان آسیا برگزار شد

جشن میلاد حضرت زهرا (س) با تکریم بانوی قهرمان آسیا برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱
فهیمه برخان گفت: جشن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن همراه با تجلیل از فاطمه زهرا سعیدی بانوی ورزشکار قهرمان آسیا برگزار شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: جشن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن همراه با تجلیل از بانوی ورزشکار قهرمان آسیا برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج در این باره، افزود: فاطمه زهرا سعید آبادی از جوانان مسجدی عضو کانون است که به تازگی در رشته کاراته عنوان قهرمان آسیا را از آن خود کرده است.

 

وی بیان کرد: میلاد حضرت زهرا (س) بهانه ای شد تا از این جوان مسجدی تجلیل کرده و به دختران الگویی از یک بانوی موفق محجبه معرفی کنیم.

 

برخان ابراز کرد: همچنین در این جشن از بانوان خادم مسجد که همیشه در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی کانون فاطمیه با ما همکاری دارند نیز با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های جشن میلاد حضرت زهرا (س)، اهدای هدایایی به دختران هم نام با فاطمه زهرا (س) بود.

 

وی یادآور شد: محور برنامه های این جشن را تکریم مقام زنان مسجدی گذاشتیم تا بانوان به جایگاه واقعی خود به عنوان زن مسلمان ببالند.

 

برخان ادامه داد: از دیگر برنامه های این جشن، مولودی خوانی، بیان عفاف و حجاب در سیره حضرت زهرا (س) بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) مسابقه دلنوشته ای به بانوی نور اجرا شده و در این جشن از برترین ها تجلیل شد.

پایان پیام/ 586