برگزاری مسابقه «دلنوشته ای به مادرم» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مسابقه «دلنوشته ای به مادرم» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱
شفیعی از برگزاری مسابقه فرهنگی هنری «دلنوشته ای به مادرم» به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه ‌زهرا (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر خبر داد.

محمدجعفر شفیعی ضمن تبریک میلاد فرخنده دردانه آفرینش حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام شامخ مادر و همچنین میلاد حضرت امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) نه تنها الگوى یك زن مسلمان و نمونه مكتب اسلام برای زنان است، بلکه اسوه تمام جهانیان در ابعاد مختلف زندگی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه خاندان وحی به عنوان بهترین اولیای الهی، دارای سبک زندگی برتر بودند، افزود: از میان معصومین (ع) یکی از کسانی که زندگی پربرکتش برای زن و مرد مسلمان الگو است، حضرت فاطمه (س) است و از آنجا که سبک زندگی ایشان در ابعاد مختلف، منطبق بر موازین قرآنی است، بهترین الگو برای جامعه است.

وی، حضرت فاطمه زهرا (س)‌ را یكی از مناسب ترین سبك های زندگی برای الگو شدن دانست و خاطر نشان کرد: عمر كوتاه حضرت فاطمه (س) مانع از آن نشد تا ظرفیت های انبوه زندگی دینی در پرتو قرآن و سنت و درون مایه های شخصیتی خود را نمایان كند، ولی در ابعاد و ساحت های مختلف اعم از فردی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی، سبك مبتنی بر اصیل ترین باورها و ارزشها را از خود بروز داده اند.

شفیعی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی در عصر حاضر، به سبک زندگی غربی روی آورده و سبک زندگی حضرت فاطمه (س) در بسیاری ابعاد دستخوش فراموشی شده و احیای آن بسیار ضروری است، تصریح کرد: امروز رسانه‌ها به عنوان موثرترین و بهترین ابزار انتقال پیام در تأثیرگذاری و شکل‌دهی مدل سبک زندگی، جایگاه ویژه‌ای دارند و نقش زیادی در به صحنه آوردن سبک زندگی فاطمی دارند.

وی تربیت فرزند صالح را از مهمترین مسایل حیات بشر عنوان و تاکید کرد: والدین و به‌ویژه مادران، باید با راه و رسم تربیت دینی فرزندان آشنا شوند تا نقش خود را در پرورش فرزند، به بهترین شکل انجام داده و شایسته‌ترین خدمت را به خانواده و جامعه اسلامی کنند.

شفیعی از برگزاری مسابقه فرهنگی هنری «دلنوشته ای به مادرم» به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه ‌زهرا (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر خبر داد و یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار مکتوب خود را حداکثر در یک برگ A4 تا 25 دیماه 1401 به جی میل کانون به آدرس montazerankazeroon@gmail.com ارسال کنند و در پایان به پنج نفر از برگزیدگان این مسابقه نیز جوایز نفیسی اهدا می‌شود.


 

پایان پیام/ 130