مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از بانوان کاسب رزق حلال تجلیل است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از بانوان کاسب رزق حلال تجلیل است

تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱
امروز (۲۴ دی ماه) مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به اتفاق نماینده تام الاختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت از بانوان کاسب رزق حلال شهر جیرفت تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۴ دی ماه) مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به اتفاق نماینده تام الاختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت از بانوان کاسب رزق حلال شهر جیرفت تجلیل کرد.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: در جامعه ما بانوانی هستند که در کنار انجام رسالت همسری و مادری، پا به پای مردان بار زندگی را بر دوش می کشند تا بتوانند به اقتصاد خانواده خود کمک کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: امروز تصمیم گرفتیم به بهانه میلاد دخت نبی اکرم (ص)، از بانوانی که در این هوای سرد زمستانی در حال کسب رزق حلال هستند، تجلیل کنیم و به آنها خسته نباشید، بگوییم.

 

وی با اشاره به نقش و جایگاه زنان در خانواده و جامعه، خاطرنشان کرد: امروزه و با تغییر فرهنگ ها، زنان عهده دار مسئولیت های بزرگ و مهم هستند و نقش بسزایی در موفقیت ها دارند.

 

مسلمی مهنی در خاتمه تصریح کرد: زنان به ویژه مادران در دین مبین اسلام از جایگاه والایی برخوردار هستند که نقش همسری و مادری در شخصیت وجودی حضرت فاطمه زهرا (س) تبلور پیدا کرده است.

 

گفتنی است؛ در این مراسم با اهدای شاخه های گل و کتاب از بانوان کاسب رزق حلال تجلیل شد.

پایان پیام/ 586