تجلیل بچه مسجدی ها از مادران شهدای امنیت

تجلیل بچه مسجدی ها از مادران شهدای امنیت

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱
بهنام یزدان خواه از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در مسجد امام علی (ع) خبر داد و گفت: یکی از برنامه های این جشن، تجلیل از مادران شهدای امنیت محله مسجد بود.

«بهنام یزدان خواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در مسجد امام علی (ع) خبر داد و گفت: یکی از برنامه های این جشن، تجلیل از مادران شهدای امنیت محله مسجد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: از آنجایی که ما امنیت خود را مدیون شهدا و صبر، ایثار و از خودگذشتگی مادران شهدا می دانیم بنابراین از مادران شهیدان سنجری و رستمی تجلیل کردیم.

 

وی مولودی خوانی را یکی دیگر از برنامه های جشن میلاد حضرت زهرا (س) برشمرد و ابراز کرد: حجت الاسلام تارم امام جمعه جیرفت نیز به عنوان سخنران این جشن به بیان فضائل حضرت زهرا (س) با موضوع عفاف و حجاب در سیره فاطمی پرداختند.

 

یزدان خواه یادآور شد: به همت بچه مسجدی های کانون، برای برپایی این جشن، فضای بیرونی و داخلی مسجد آذین بندی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: همچنین به منظور ایجاد روحیه شادی و نشاط با حضور هنرمندانی از شهرستان، نمایش طنز آمیزی اجرا شد.

 

وی بیان کرد: علاوه بر این در جشن میلاد حضرت زهرا (س) ۴۰ نفر از دختران و بانوان با اسامی فاطمه و زهرا تجلیل شدند.

 

یزدان خواه در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه میلاد حضرت زهرا (س)، برپایی موکب بود که بچه های مسجد در این موکب پذیرای مردم بودند.

پایان پیام/ 586