ابتکار کانون فرهنگی هنری «شهدای کربلا» برای گرامیداشت مقام مادر

ابتکار کانون فرهنگی هنری «شهدای کربلا» برای گرامیداشت مقام مادر

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱
بچه‌های مسجد شهدای کربلا با آموزش در مسجد برای تولید هنرهای دستی و ساخت هدایا توسط خود، روز مادر را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، بچه‌های مسجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده اند که از روزهای پیش از ولادت آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

کانون فرهنگی هنری مسجد «شهدای کربلا» از جمله کانون های مساجدی است که برای این ایام برنامه های متنوعی را اجرا کرده است.

 

 

 

برگزاری جلسات قرآن و حلقه‌های تربیتی با حضور نوجوانان دختر عضو کانون فرهنگی هنری و آموزش ساخت محصولات دستی مرتبط با حجاب به عنوان هدیه روز مادر، ازجلمه این برنامه ها است که با استقبال و همراهی بچه های مسجد همراه شده است.

 

آموزش هنرهای دستی همچون مکرومه‌بافی به منظور تهیه هدیه روز مادر، نیز در این ایام ویژه دختران مسجدی صورت گرفت و با استقبال همراه است.

 

 

 

این آموزش ها فقط مخصوص نوجوانان و جوانان ارائه نشده بلکه به منظور انس کودکان با مسجد و جذاب‌سازی فعالیت‌های مسجدی برای آنها، آموزش ساخت گل‌سر برای کودکان نیز به عنوان هدیه روز مادر ارائه شد و توانست ارتباط خوبی با مخاطب سنی خاص خود برقرار و آنها را جذب و فعال کند.

 

 

 

 

دیدار با خانواده معظم شهدا و ادای احترام به مادران شهدا نیز از دیگر فعالیت‌های مسجد و کانون فرهنگی هنری شهدای کربلای دزفول است که در ایام ولادت حضرت زهرا(س) با همراهی و مشارکت بچه های مسجد انجام می شود و فضای معنوی خاصی را ایجاد کرده است.

 

 

نکته مهم در این دیدارها همراه کردن نونهالان است که خود استقبال و مشارکت بالایی دارند و در دیدار با خانواده شهید حسین ولایتی، این گروه سنی از مقطع اول تا سوم ابتدایی حضور داشتند.

پایان پیام/ 9