ارسال ۱۴۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان

ارسال ۱۴۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی از استقبال بی نظیر هنرمندان سراسر کشور از دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی خبر داد و گفت: ۱۴۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از استقبال بی نظیر هنرمندان سراسر کشور از دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی خبر داد و گفت: ۱۴۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: پس از بررسی اولیه طرح و ایده های ارسالی، تاریخ بارگذاری طرح و ایده های ارسالی به هنرمندان شرکت کننده اعلام خواهد شد تا در قالب لوح فشرده آثار خود را بارگذاری کنند.
 
وی بیان کرد: طبق نظر هیئت داوران ۸ تا ۱۰ اثر برتر  به بخش رقابتی دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان راه می یابند.
 
مسلمی مهنی یادآور شد: این جشنواره از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که ۱۵ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار بوده و به دلیل استقبال هنرمندان این مهلت تا ۲۳ دی ماه تمدید شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه با اشاره به برگزاری دومین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در دهه کرامت، عنوان کرد: اجرای این جشنواره به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان سپرده شده که با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌ هنری امام رضا (ع) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این منطقه برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586