دیدار رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت

دیدار رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور با حجت‌الاسلام و المسلمين تقوي، مشاور رئيس‌جمهور در امور روحانيت و عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت وگو کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور روز دوشنبه 26 دی ماه با حجت‌الاسلام و المسلمین «سید رضا تقوی» مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت و عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کانون‌های مساجد در سراسر کشور به منظور پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند، تا سنگر مسجد در طلیعه چهل و چهارمین سال انقلاب بیش از همیشه مستحکم و پایدار باشد.
 

وی با اشاره به شعار دولت سیزدهم در خصوص «نهضت بازگشت به مسجد» گفت: مسجد محوری‌ترین عنصر اجتماعی در جامعه اسلامی است، قطعا حفظ و احیای کارکردهای خانه‌های خدا می‌تواند جامعه را از آسیب‌های مختلف ایمن کند.
 

حجت الاسلام و المسلمین خداداده، ادامه داد: امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور باید با حضور در عرصه های هنری بتوانند با تربیت هنرمند متعهد و انقلابی سرمایه ارزشمندی را برای نظام به ارمغان آورند.
 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در ادامه ضمن تاکید بر تعامل هرچه بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرای برنامه های حمایتی می‌تواند مسیر را برای رسیدن به اهداف مسجدی هموار کند.
 

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی، ضمن تقدیر از اقدامات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، بر حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت از برنامه های کانون ها تاکید کرد و گفت: امیدوارم نقش پررنگ و خاص مساجد با برنامه ریزی دقیق بیش از پیش نمایان شود.

پایان پیام/ 9