یادواره شهدای عملیات کربلای ۵ و سردار شهید احمد سلیمانی برگزار می شود

یادواره شهدای عملیات کربلای ۵ و سردار شهید احمد سلیمانی برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱
رضا افضلی ساردو گفت: قصد داریم فردا پنج شنبه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادواره شهدای عملیات کربلای ۵ و سردار رشید اسلام شهید احمد سلیمانی را برگزار کنیم.

«رضا افضلی ساردو» در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از رویکردهای این کانون فرهنگی هنری از بدو تاسیس تاکنون، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد سلیمانی بیان کرد: یکی از راه های تحقق این مهم، برپایی یادواره های شهدا است که تاکنون کانون فرهنگی هنری شهید احمد سلیمانی نسبت به آن اهتمام داشته است.

 

وی افزود: قصد داریم فردا پنج شنبه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادواره شهدای عملیات کربلای ۵ و سردار رشید اسلام شهید احمد سلیمانی را برگزار کنیم.

 

افضلی ابراز کرد: این یادواره فردا عصر در جوار قبور مطهر شهدای شهر جیرفت برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد سلیمانی با اشاره به این که ما مدیون رشادت و ایثارگری شهدا هستیم، اظهار کرد: امروز یکی از برنامه های دشمن در جنگ روایت ها، کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت است و ما با برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا نباید اجازه دهیم دشمن به هدف شوم خود دست یابد.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از راه های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس است.

پایان پیام/ 586