توطئه اتحادیه اروپا موجب محبوبیت سپاه پاسداران در دل مردم آزادی‌خواه جهان شد

توطئه اتحادیه اروپا موجب محبوبیت سپاه پاسداران در دل مردم آزادی‌خواه جهان شد

تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱
حجازی گفت: دشمنان بدانند که همه ملت ایران پاسدار هستند و کوچک‌تر از آن هستند که بتوانید خدشه‌ای به اهداف سپاه پاسداران که همان زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است، داشته باشند.

 
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، «سید امین‌الله حجازی»،ظهر امروز جمعه (۳۰ دی) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت:پارلمان بسیار ترسو و ناآگاه اروپا به دلیل حماقت و عدم استقلال مجبورند که تحت سیطره آمریکایی‌ها دست به اقداماتی بزنند؛ هرچند سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قراردادند آن‌هم به جرم اینکه داعش را ریشه کرد و به مقابله با استکبار پرداخته است.مام‌جمعه گچساران ادامه داد: بنابراین ایادی استکبار چطور می‌توانند از بشر و بشریت حرف بزنید درصورتی‌که جنایت‌های بی‌شماری علیه بشریت مرتکب شده‌اند، پس بدانند که سپاه پاسداران در قلوب مردم آزادی‌خواه جهان جای دارد و به‌هیچ‌عنوان تحریم شدنی نیست.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: دشمنان بدانند سپاه قدس، شاخه‌ای از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که گروه‌های مقاومت جهان اسلام عضو سپاه قدس هستند، پس حق سپاه پاسداران حرامتان باد چراکه اگر سپاه نبود و داعش را ریشه نمی‌کرد، همان جنایاتی که داعش در منطقه ایجاد کرد را در کشورتان انجام می‌داد.

خطیب جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: دشمنان بدانند که همه ملت ایران پاسدار هستند و کوچک‌تر از آن هستید که بتوانید خدشه‌ای به اهداف سپاه پاسداران که همان زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است، داشته باشید.

وی افزود: سوم بهمن‌ماه اول ماه پرفیض رجب است و میلاد امام محمدباقر علیه‌السلام را پیش رودارم. ماه رجب ماه توبه و استغفار و خودسازی است و باید از فیوضات این ماه پربرکت توشه‌ها برداشت، امام محمدباقر علیه‌السلام در روایتی می‌فرمایند که تلاش کنید که اهل صداقت باشید که چنین انسانی عملش نیز اصلاح خواهد شد.

امام‌ جمعه گچساران ادامه داد: پنجم بهمن‌ماه سوم ماه رجب نیز شهادت امام هادی علیه‌السلام است که تسلیت عرض می‌کنم، از عنایات امام هادی علیه‌السلام به بشریت زیارت جامعه کبیره است که بسیار ارزشمند است و دنیایی از معرفت است.

حجت‌الاسلام جازی تصریح کرد: پنجشنبه ششم بهمن‌ماه توصیه‌شده که اولین پنجشنبه ماه رجب روزه‌بگیرید و توبه و استغفارکنیم و شب جمعه نیز لیله الرغائب و شب به آرزو گرفتن و شب بزرگ شدن روح انسان است.

خطیب جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: هفته محیط‌زیست (هوای پاک) را گرامی می‌داریم و آرزوی موفقیت برای متولیان امر رادارم، محیط‌زیست مختص همه مردم است و همه باید کمک کنیم تا محیط سالمی برای زیست وزندگی کردن داشته باشیم.

وی افزود: از عزیزان شرکت نفت و گاز گچساران تشکر می‌کنم چراکه تقاضایی داشتیم از مدیریت این شرکت که مشکلاتی در مصلای نماز جمعه این شهر وجود دارد، بنابراین پای‌کار آمدند و مشکلات را در بخش گرمایشی برطرف کردند؛ و امید داریم که با تلاش مسئولین شهرستانی سایر مشکلات مصلا هم ضربتی مرتفع شوند.

 

پایان پیام/ 630