تکریم مادران شهدا و رزمایش جهادی اهداء جهیزیه به نوعروسان برگزار شد

تکریم مادران شهدا و رزمایش جهادی اهداء جهیزیه به نوعروسان برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۱
به همت کانون فرهنگی وهنری شهید چمران مسجد حسینیه بی سیم زنجان، رزمایش جهادی اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند به همراه تکریم مادران و همسران شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، دختران انقلاب کانون فرهنگی و هنری شهید چمران مسجد حسینیه بی سیم زنجان در مراسمی با حضور مادران شهدا و جمعی از اعضای کانون اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت مقام مادر کردند.

 

در این مراسم که با برگزاری رزمایش جهادی ویژه اهداء جهیزیه به نوعروسان و بسته های معیشتی همراه بود، بسته های حجاب و عفاف به بانوان تحت پوشش موسسه آبشارعاطفه ها تقدیم شد.

 

این مراسم با حضور باشکوه و صمیمی مادران وهمسران شهدا و همه مادران و دختران با سخنرانی سرکارخانم اسماعیلیان مدیر حوزه علمیه الزهرا(سلام الله علیها ) زنجان و اجرای سرود ولادت توسط گروه سرود دختران انقلاب برگزار شد.

 

این مراسم در راستای گرامیداشت مقام زن و مادر و تقدیر از مادران و همسران شهدای محله و با اجرای مولودی وهم خوانی برگزار شد.

همچنین دختران انقلاب کانون فرهنگی و هنری شهید چمران زنجان با حضور در منزل مادران شهیدان فیروزه ای، رفیعی، اکبرجعفری و همسر شهید محسن محمدی با ایشان دیدار و با آرمان های شهدا میثاق دوباره بستند.

 

اعضای این کانون در راستای حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد فرزندآوری و جوانی جمعیت با مادرانی که سه فرزند داشتند نیز دیدار و از آنان تقدیر کردند.

 

کانون فرهنگی و هنری شهید چمران مسجد حسینیه بی سیم زنجان چهارشبنه ها برنامه دیدار با خانواده شهدا دارند که در هفته ای که پشت سرگذاشتیم با خانواده شهید فیروزعلی رفیعی دیدار کردند.

پایان پیام/ 693