«پهلوی به روایت تصویر» در مساجد استان زنجان به نمایش درمی آید

«پهلوی به روایت تصویر» در مساجد استان زنجان به نمایش درمی آید

تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۱
به گفته حسنی، در راستای معرفی چهره منفور رژیم پهلوی، ۷۰ اسلاید از جراید زمان پهلوی با عنوان«پهلوی به روایت تصویر» در مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان به نمایش درمی آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امراله حسنی امروز در کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان زنجان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک اغاز ماه مبارک رجب و میلاد امام محمدباقر، اظهار کرد: برنامه های دهه فجر امسال با رویکرد مردمی و جهاد تبیین برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه از ظرفیت دستگاه های فرهنگی برای برگزاری برنامه های منسجم و مردمی استفاده خواهد شد، گفت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است.

 

وی ادامه داد: در راستای معرفی چهره منفور رژیم پهلوی 70 اسلاید از جراید زمان پهلوی با عنوان«پهلوی به روایت تصویر» در مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان زنجان به نمایش درخواهد آمد.

 

نماینده اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان نیز در سخنانی از توزیع بسته های غذایی به مناسبت دهه فجر در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: به مناسبت این ایام تمام مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه آذین بندی خواهد شد.

 

شکوری از حضور مبلغان اعزام از قم در خیمه های معرفتی در امامزادگان شاخص استان زنجان خبر داد و گفت: برگزاری جشن انقلاب در امامزاده سید ابراهیم(ع) یا حسینیه اعظم زنجان، نصب پوستر در بقاع متبرکه و تولید محتوا در فضای مجازی از دیگر برنامه های این مجموعه در دهه فجر خواهد بود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه دفاع از جایگاه نظام جمهوری اسلامی بزرگترین معروف است،گفت: مردمی کردن برنامه جشن پیروزی انقلاب مورد تاکید است.

 

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه ایده های جدید با استفاده از ظرفیت مساجد و هنرمندان برای تبیین دستاوردهای نظام در دستورکار قرار گیرد، گفت: کارهای تکرای برای افراد تکراری اثرگذاری کمتری دارد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن با سیاه نمایی و القای ناامیدی در بین جوانان سعی در رسیدن به نقشه های خود دارد، گفت: بحت نشاط افرینی و گسترش امید در برنامه های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

 

به گفته این مسئول، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری برنامه تریبون آزاد در مساجد و استفاده نکردن از برنامه های تکراری در برنامه های دهه فجر می تواند در اثرگذاری بیشتر برنامه ها بالاخص در نسل جوان مثمر ثمر باشد.

پایان پیام/ 73