تدارک مسجدی‌ها برای ماه رجب

تدارک مسجدی‌ها برای ماه رجب

تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام ماجدی گفت: مسجد صاحب الامر(عج) ویژه برنامه‌های متنوعی را برای مناسبت‌های ماه رجب تدارک دیده‌ که توزیع کمک مومنانه و گرامیداشت پدران شهدا از جمله این برنامه‌‎ها است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد ماجدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم جشن میلاد امام باقر (ع) در روزهای یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم بهمن ماه در مسجد صاحب الامر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: مراسم سوگواری به مناسبت شهادت امام هادی (ع) نیز در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در این مسجد برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد صاحب الامر (عج) (واقع در تهران، خیابان نبرد شمالی) افزود: مراسم اعتکاف نیز در روزهای ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه در این مسجد برگزار می شود و تاکنون بیش از ۷۰ نفر برای شرکت در این اعتکاف ثبت نام کردند و علاقمندان تا روز هشتم بهمن ماه می توانند با مراجعه به دفتر این مسجد برای شرکت در این برنامه ثبت نام کنند.

 

وی اضافه کرد: مراسم ولادت امیرالمومنین علی (ع) با سخنرانی حجت الاسلام لطفعلی نژاد در روز جمعه، چهاردهم بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و در روز شنبه، پانزدهم بهمن ماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد صاحب الامر (عج) برگزار می شود. این جشن در روز چهاردهم بهمن ماه همراه با تکریم پدران شهدا است.

 

ماجدی ادامه داد: مراسم وفات حضرت زینب کبری (س) با سخنرانی حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی در روز یکشنبه، شانزدهم بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الامر(عج) برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: اهالی مسجد صاحب الامر (عج) در دهه اول ماه رجب ۴۰ بسته ارزاق را میان خانواده های نیازمند توزیع می کنند.

پایان پیام/ 397