اجرای طرح تلاوت «فرزندان قرآنی - مکتب سلیمانی» در کانون فرهنگی هنری «شهیدان گل‌ آرایش» شیراز

اجرای طرح تلاوت «فرزندان قرآنی - مکتب سلیمانی» در کانون فرهنگی هنری «شهیدان گل‌ آرایش» شیراز

تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۱
امیدواری با اشاره به اجرای طرح تلاوت «فرزندان قرآنی - مکتب سلیمانی» در کانون فرهنگی هنری «شهیدان گل‌ آرایش» شیراز، گفت: مهلت ثبت نام در این طرح تا ۵ بهمن ماه است.

عطاالله امیدواری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با برگزاری «نهضت قرآنی با رویکرد مکتب شهید سلیمانی» در راستای اجرایی شدن طرح نوین و یکسان سازی شده نظام جامع و هماهنگ آموزش قرآن کریم کارکنان دستگاه های دولتی، طرح تلاوت «فرزندان قرآنی - مکتب سلیمانی» ویژه دانش آموزان در استان فارس آغاز به کار کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهیدان گل‌ آرایش» شیراز خاطرنشان کرد: این طرح با رویکرد آموزش قرائت قرآن کریم به نوجوانان و جوانان و با هدف ارائه آموزش تجوید و مهارتهای قرائت قرآن کریم به دانش آموزان برگزار می شود.

مشاور و دستیار استاندار فارس در امور قرآنی یادآور شد: مراسم افتتاحیه این طرح قرآنی پنجشنبه ۲۹ دی ماه با حضور و سخنرانی استاندار فارس، مسئولین آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و سپاه فجر استان در جمع قرآن آموزان دانش آموز و والدین ایشان در محل دارالقرآن آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد که با همخوانی قرآن کریم توسط دانش آموزان قرآنی همراه بود که مورد استقبال حاضرین در محفل قرار گرفت.

 

دبیر برگزاری و مبدع طرح تلاوت «فرزندان قرآنی - مکتب سلیمانی» ادامه داد: گام اول طرح در قالب دوره های آموزشی استعدادیابی قرائت قرآن کریم به صورت حضوری و در 2 بخش دختران و پسران ۸ تا ۱۵ سال در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

 امیدواری با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این طرح قرآنی تا تاریخ ۵ بهمن ماه تمدید شده است، تاکید کرد: علاقمندان برای ثبت نام و اطلاع از کیفیت برگزاری طرح می توانند به دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مراجعه و یا با متصدی ثبت نام از طریق شماره 09176033568 تماس حاصل کنند.

پایان پیام/ 130