برگزاری کنگره شهدای محله جوادیه در مسجد جامع فردانش

برگزاری کنگره شهدای محله جوادیه در مسجد جامع فردانش

تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۴۰۱
کنگره شهدای محله جوادیه با شعرخوانی صابر خراسانی و مرثیه‌خوانی نریمان پناهی در مسجد جامع فردانش برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، «سید مرتضی روحانی»، با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز فصل نیایش حلول ماه رجب، ایام شهادت امام هادی(ع) و در آستانه دهه مبارک فجر، کنگره شهدای محله جوادیه در منطقه ۱۶ برگزار می شود.

 

محله جوادیه از محلات قدیمی تهران با تقدیم ۵۵۰ شهید در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس جزء محلات شهیدپرور دارالشهدای دانش آموزی شهر تهران منطقه ۱۶ است.

 

«سیدمهدی حسینی»، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز در این باره خاطر نشان کرد: در این مراسم که روز پنجشنبه، ۶ بهمن ماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع فردانش واقع در محله جوادیه، خیابان ده متری اول نبش بازارچه برگزار می شود، «نجم الدین شریعتی»، مجری برنامه سمت خدا اجرای مراسم را بر عهده دارد.

 

سخنران مراسم کنگره شهدای محله جوادیه حجت الاسلام «شیخ عباس صراف» است و «صابر خراسانی» شاعر آئینی به شعر خوانی می پردازد و «نریمان پناهی»، مداح اهل بیت(ع) نیز به یاد شهدا با نوای گرم خود روضه خوانی و مداحی می کند.

 

گفتنی است، در پایان مراسم که با حضور مسئولین کشوری و لشگری و مقامات محلی برگزار می شود، از ۵۰ خانواده شهید تقدیر به عمل می آید.

 

پایان پیام/ 40