جشنواره فجر انقلاب ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود

جشنواره فجر انقلاب ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۱
جشنواره فجر انقلاب بچه‌های مسجد در بخش‌های شش‌گانه همچون فجرانه، حرف حساب و سهم من به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور با جشنواره «فجر انقلاب» به استقبال از ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می روند.

 

بنابر این گزارش، جشنواره فجر انقلاب در شش بخش فجرانه، حرف حساب، سهم من، مترسک، چُغُک و پلاکاردنویسی برگزار می شود.

 

در بخش فجرانه محورهای آذین‌بندی محله پیرامونی مسجد، نوجوانه‌ترین و کم‌هزینه‌ترین، در بخش حرف حساب محورهای محتوای پلاکارد، عکس‌نوشت و پیام کوتاه و شعار برای راهپیمایی 22 بهمن و در بخش پلاکاردنویسی زیباترین و خلاقانه‌ترین اثر دست‌ساز مردمی پیش بینی شده است.

 

علاوه بر این، در بخش سهم من محورهای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب ویدئوهای یک‌دقیقه‌ای جذاب، در بخش چُغُک برگزاری مسابقه کتابخوانی ویزه گروه سنی 13 تا 19 سال و در بخش مترسک ها ساخت و نمایش مترسک با نمادهای استکباری و نهایتا به آتش کشیدن آن در راهپیمایی 22 بهمن دنبال می شود.

 

گفتنی است، جشنواره فجر انقلاب ویژه بچه های مسجد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود علاقمندان به شرکت و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

 

 

 

پایان پیام/ 9