برگزاری چهارمین دوره جام بازی های رایانه ای در کانون «شهدای مسجد بیت الله»

برگزاری چهارمین دوره جام بازی های رایانه ای در کانون «شهدای مسجد بیت الله»

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
مرزبان از برگزاری چهارمین دوره جام بازی های رایانه ای ویژه بچه های مسجد در کانون «شهدای مسجد بیت الله» برگزار می شود.

محمدصادق مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به همت بچه های مسجد در واحد رایانه کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا، چهارمین دوره جام بازی های رایانه ای به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه بچه مسجدی های این کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات ویژه گروه های مختلف سنی برگزار می شود، عنوان کرد: جام بازی های رایانه ای برای بچه های مسجد در مقطع سنی نهم، متوسطه دوم و بزرگسال برنامه ریزی شده است.

 

وی عنوان کرد: مسابقات در مقطع سنی ابتدایی از چهارم بهمن ماه آغاز شده و در مقطع متوسطه نیز از ۱۲ بهمن ماه با حضور بچه های مسجد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا اظهار کرد: در پایان این مسابقات نیز به نفرات برتر جوایزی نفیس اهدا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه چهارمین دوره جام بازی های رایانه ای در این کانون فرهنگی هنری با رقابت در بازی (Pes) برگزار شده است، اظهار کرد: سومین دوره این مسابقات نیز شهریور امسال برگزار شده بود.

 

مرزبان در پایان از بچه های مسجد در گروه سنی نهم، متوسطه دوم و بزرگسالان برای نام نویسی و شرکت در سومین دوره جام بازی های رایانه ای کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691