پیش بینی اجرای بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

پیش بینی اجرای بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
لایقی اصل گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه توسط کمیته مساجد ستاد دهه فجر پیش بینی و اجرایی می شوند.

کریم لایقی اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج با اشاره به نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: نشست کمیته مساجد دهه فجر با اعضا و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد.


 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری و مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق این نشست ها، برنامه ها در دو سطح فضای مجازی و حقیقی با محوریت شور و نشاط و جهاد تبیین برگزار می شوند.


 

وی با بیان اینکه بلندگوهای مساجد آواها و نواهای انقلابی را در ایام الله دهه فجر پخش می کنند، ادامه داد: بانگ الله اکبر نیز شب ۲۲ بهمن در مساجد استان طنین‌انداز می شود.


 

لایقی اصل راه اندازی موکب شادی در کنار برخی از مساجد استان را از دیگر برنامه ها دانست و افزود: در فضای مجازی نیز از روایتگران نظام، بزرگان و ریش سفیدان مساجد محلات به منظور روایتگری دوران قبل و بعد از انقلاب و بحث جهاد تبیین برای نوجوانان و جوانان استفاده خواهد شد.


 

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صدد انعقاد تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان به منظور اجرای ورزش های بومی و محلی با محوریت محلات آسیب پذیر در ۴۴ مسجد به مناسبت دهه فجر هستیم.

پایان پیام/ 82