پخش نماهنگ سرود «ایران عزیز» بچه های کانون «دوستان آسمانی» از شبکه ۲ سیما

پخش نماهنگ سرود «ایران عزیز» بچه های کانون «دوستان آسمانی» از شبکه ۲ سیما

تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
گواهیان از پخش نماهنگ سرود «ایران عزیز» اثر جدید بچه های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: نماهنگ سرود «ایران عزیز» اثر جدید بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» است که ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این اثر قرار است به همت بچه های مسجد از امروز پنج شنبه 13 بهمن ماه از شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شود.

 

وی بیان کرد: سرود «ایران عزیز» توسط نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» اجرا شده و بچه های مسجد در گروه رسانه ای این کانون آن را به نماهنگ تبدیل کرده اند.

 

گواهیان به زمان پخش این اثر نیز اشاره کرد و گفت: این نماهنگ عصر روز پنج شنبه دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی از ساعت 15 و 50 دقیقه از شبکه دوم سیما پخش می شود.

 

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»،‌ مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم از کانون های فعال استان و کشور است که همه ساله در جشنواره های مختلف حائز رتبه های برتر کشوری و استانی می شود.

 

این کانون که بنای فعالیت های فرهنگی آن پس از دوران دفاع مقدس بنا نهاده شده است، اکنون با برخورداری از بیش از یک هزار و ۵۰۰ جوان و نوجوان مسجدی، به عنوان یک نهاد پیشرو و پیشگام تراز انقلاب اسلامی در آمده و خروجی آن مدیران توانمند و جوانان عالم و تحصیلکرده بسیاری است که هر کدام از آنها در جای جای کشور مشغول به فعالیت در خدمت رسانی به مردم هستند.

 

همچنین ‌گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از ۱۰ سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

پایان پیام/ 691