برپایی نمایشگاه فرهنگی دهه فجر در مسجد «بهارستان» جهرم

برپایی نمایشگاه فرهنگی دهه فجر در مسجد «بهارستان» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
نمایشگاه فرهنگی به مناسبت گرامی داشت چهل وچهارمین بهار انقلاب در مسجد «بهارستان» جهرم گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، همزمان با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی و طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب، برنامه ها و آیین های متنوعی از سوی مساجد شهرستان جهرم در حال برگزاری است.

 

در مسجد «بهارستان» این شهر نیز به بهانه دهه فجر انقلاب، نمایشگاهی به همت بچه های مسجد برپا شده و در آن ظرفیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به معرض دید قرار داده است.

 

در این نمایشگاه تمثال شهدای انقلاب اسلامی، سردار شهید سلیمانی، تصاویری از شهدای شهرستان جهرم و همچنین مدافعان حرم به نمایش در آمده است.

 

پوسترهای انقلاب اسلامی، تصاویری از تظاهرات مردم در دوران پیش از انقلاب و تراکت هایی مزین به جملات و سخنان حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) دیگر بخش های این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

 

همچنین در بخش دیگری از این نمایشگاه، فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، هنری، دینی و... بچه مسجدی ها و پایگاه مقاومت بسیج مستقر در مسجد «بهارستان» در معرض دید عموم گذاشته شده است.

 

این نمایشگاه که از ۱۱ بهمن فعالیت خود را آغاز کرده تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ پذیرایی عموم مردم است.

 

پایان پیام/ 691