مراسم معنوی اعتکاف در ۱۲ مسجد صومعه‌سرا برگزار می‌شود

مراسم معنوی اعتکاف در ۱۲ مسجد صومعه‌سرا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده گفت: مراسم معنوی اعتکاف با حضور برادران و خواهران در ۱۲ مسجد صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده – رییس تبلیغات اسلامی صومعه سرا- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: ایام اعتکاف یک ایام ویژه است که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری؛ اعتکاف یکی از رویش های انقلاب است.

 

وی اعتکاف را همچون راهیان نور یک کار فرهنگی تاثیرگذار دانست و افزود: اعتکاف یک فرصت زیبایی است که افراد می توانند از این ایام بهره برداری کنند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا با اشاره به اینکه امسال مراسم معنوی اعتکاف در 12 مسجد شهرستان برگزار می شود گفت:  برگزاری جشن های دهه فجر، برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت علی(ع)، برگزاری اعمال ام داوود و ویژه مراسم وفات حضرت زینب(س) از جمله برنامه‌های مراسم معنوی اعتکاف در مساجد است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم زاده تصریح کرد: برای تمام مساجد یک روحانی اعزام شده تا به صورت مستقر در این سه روز اعتکاف در مسجد حضور داشته باشند و مداحان و قاریان هم برای برگزاری برنامه ها و مراسمات اعزام می شوند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: سخنرانان در اعتکاف در راستای جهاد تبیین که مقام معظم رهبری فرموده‌اند و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی و... سخنرانی خواهند کرد.

پایان پیام/ 526