کانون های مساجد فارس میزبان ارادتمندان امام امیرالمومنین علی (ع) و معتکفین می شوند

کانون های مساجد فارس میزبان ارادتمندان امام امیرالمومنین علی (ع) و معتکفین می شوند

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری جشن های ولادت حضرت علی (ع) به میزبانی کانون های مساجد فارس، گفت: مراسم معنوی اعتکاف نیز از ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین امیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بزرگداشت مناسبت های مذهبی همواره از سوی کانون های مساجد استان فارس مدنظر قرار گرفته است و برنامه های ویژه ای نیز به این منظور تدارک دیده می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس خاطرنشان کرد: ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) در 13 ماه رجب المرجب از جمله مناسبت هایی است که با توجه به اینکه به نام روز پدر نامگذاری شده است، با اجرای برنامه های ویژه همراه است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس ادامه داد: برپایی مراسم جشن و سرور، آذین بندی معابر و مساجد، تجلیل از پدران شهدا و ایثارگران، مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات کتابخوانی، اهدای هدیه به کودکان و نوجوانان هم نام حضرت علی (ع) و توزیع بسته های معیشتی به تاسی از پدر یتیمان از برنامه های این ایام است.

حجت الاسلام امیدی یادآور شد: با توجه به تقارن ایام اعتکاف با ایام الله دهه فجر در جمع معتکفین دستاورد های پیروزی انقلاب اسلامی از سوی پشکسوتان انقلاب و ائمه جماعات بیان و به شبهات نوجوانان و جوانان در این زمینه پاسخ داده خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس از برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی نیز از سوی کانون های مساجد استان فارس خبر داد و گفت: در این اعتکاف برنامه های ویژه ای برای معتکفین دانش آموز تدارک دیده شده است.

پایان پیام/ 130