مراسم معنوی اعتکاف در بیش از ۵۰۰ مسجد استان فارس برگزار می شود

مراسم معنوی اعتکاف در بیش از ۵۰۰ مسجد استان فارس برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در بیش از ۵۰۰ مسجد استان فارس، گفت: این مراسم به مدت سه روز از ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین امیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: پس از سه سال وقفه از زمان اوج بیماری کرونا، مراسم معنوی اعتکاف امسال به صورت باشکوه تر و فراگیر تر در بیش از 500 مسجد از مساجد استان فارس برگزار می شود.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس یادآور شد: مراسم اعتکاف دانش آموزی نیز به همت اصحاب مساجد در شیراز و شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایام معنوی اعتکاف با ایام الله دهه فجر مصادف شده است، برنامه هایی نظیر نشست های جهاد تبیین، معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی و سایر موضوعات مرتبط در برنامه های معتکفین گنجانیده شده است.

حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه این مراسم به مدت سه روز از 13 تا 15 ماه رجب برگزار می شود، اظهار داشت: در ثبت نام ها در جمع معتکفین نوجوانان و جوانان نیز حضور چشمگیر دارند که از این فرصت می توان برای جذب به مساجد بهره برد.

پایان پیام/ 130