نشست های بصیرتی محور برنامه های دهه فجر

نشست های بصیرتی محور برنامه های دهه فجر

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
محبوبه جبالبارزی برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت تبیین اهداف انقلاب و جایگاه زن در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را از برنامه های ویژه دهه فجر کانون امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد.

محبوبه جبالبارزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان گفت: شامگاه گذشته به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) با مشارکت بچه های مسجد جشن باشکوهی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد مولودی خوانی و سخنرانی را بخشی از برنامه های این جشن عنوان کرد و افزود: در جشن میلاد حضرت علی (ع) به نوجوانانی که نام آنها علی بود، جوایزی اهدا شد.

 

وی با اشاره به این که کانون امام صادق (ع) مجری مراسم معنوی اعتکاف برای بانوان است، بیان کرد: ویژه برنامه های فرهنگی نیز برای معتکفین در نظر گرفته شده در مراسم اعتکاف اجرا خواهیم کرد.

 

جبالبارزی به تقارن ایام الله دهه فجر با ماه رجب اشاره کرد و یادآور شد: در آستانه ورود به دهه فجر، مسجد و کانون متناسب با این ایام آذین بندی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: به اتفاق بچه مسجدی های کانون در اولین روز از دهه مبارک فجر در ویژه برنامه رژه خودرویی شرکت کردیم.

 

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه فجر، برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت تبیین اهداف انقلاب و جایگاه زن در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اضافه کرد: همچنین بچه مسجدی های عضو کانون با حضور در گلزار شهدای شهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان یکبار دیگر با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.



وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه فجر و ماه رجب، دیدار با خانواده شهدا و تکریم مادران شهدا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد بیان کرد: علاوه بر این نیز همزمان با دهه فجر، مسابقه دلنوشته و خاطره نویسی از ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و انقلاب آغاز شده است.

 

وی گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا پایان دهه فجر فرصت دارند آثار خود را برای ما ارسال کنند و ما پس از بررسی آثار به قید قرعه به بهترین ها جوایزی اهدا خواهیم کرد.

پایان پیام/ 586