حمایت از بانوان مسجدی با رویکرد ترویج فرهنگ حجاب

حمایت از بانوان مسجدی با رویکرد ترویج فرهنگ حجاب

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: ستاد كانون های مساجد با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، در نظر دارد از بانوان محجبه عضو کانون های مساجد حمایت کند و حمایت این ستاد در قالب تخفیف ویژه برای خرید چادر مشکی است.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز یکی از مهمترین هجمه های دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئله حجاب است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تصریح کرد: دشمن با رواج بی حجابی در جامعه ایرانی اسلامی به از هم گسیختگی بنیان خانواده است.

 

وی با اشاره به این که چادر حجاب برتر است، اظهار کرد: امروز بسیاری از بانوان محجبه از قیمت های بالای چادر مشکی گلایه مند هستند و در تهیه آن با مشکلات مالی مواجه می باشند.

 

خوبی زاده ابراز کرد: ستاد كانون های مساجد با هدف ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، در نظر دارد از بانوان محجبه عضو کانون های مساجد حمایت کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: حمایت این ستاد در قالب تخفیف ویژه برای خرید چادر مشکی است.

 

وی عنوان کرد: به همین منظور توافق نامه ای با شركت نساجي حجاب شهركرد امضا شده تا بانوان عضو کانون های مساجد بتوانند با تخفیف ویژه چادر مشکی خریداری کنند.

 

خوبی زاده یادآور شد: كانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با سفارش حداقل 50 قواره چادر از تخفيف ۱۸ و نیم درصدی انواع چادر مشکی نسبت به قیمت بازار و سایت بهره مند شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: مدیران کانون های مساجد جنوب کرمان برای درخواست خرید چادر مشکی با شماره 09136798393 تماس بگیرند.

پایان پیام/ 586