جشن «فجرعلوی» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکروبار برگزار می‌شود

جشن «فجرعلوی» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکروبار برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
وحدانی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت امام علی(ع) جشن «فجرعلوی» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکروبار برگزار می‌شود.

سودابه وحدانی – مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار - در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک میلاد با سعادت امام علی(ع) اظهار کرد: مساجد از صدر اسلام تا کنون با توجه به اقتضاهای هر زمان منشا و سرآغاز حرکت‌های بزرگ و برکات ماندگاری بوده است.

 

وی به نقش آفرینی مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز شد و این اماکن مقدس پایگاه مبارزین انقلابی و از سنگرهای مهم و کلیدی در جهت‌دهی به حرکت‌ها، جریان‌ها و راهپیمایی‌ها علیه رژیم شاه بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار گفت: مساجد مهمترین مرکز تجمع توده‌های انقلابی و عموم مردم بود که ضمن انتشار پیام امام(ره) و انقلاب اسلامی در جامعه، هسته‌های اولیه مبارزات را نیز شکل‌دهی و سازماندهی می‌کرد.

 

وحدانی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر و سالروز ولادت حضرت علی(ع) برنامه‌های متنوعی در کانون زینبیه(س) تدارک دیده شده است تصریح کرد: آذین بندی فضای بیرون و داخل مسجد، گلباران مزار شهید نازعلی وحدانی، تجدید میثاق با انقلاب اسلامی، جشن «فجرعلوی» همراه با سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای سرود و اهدای جوایز به القاب علی و امیر از جمله برنامه‌ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی «پدر عزیزم» به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر ویژه کودکان و نوجوانان از دیگ ر برنامه‌های این کانون است که علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند تا 29 بهمن آثار خود را به شماره 09193646486 در پیام رسان ایتا، تلگرام و روبیکا ارسال کنند.

 

پایان پیام/ 526