برپایی جشن ولادت حضرت علی(ع) با حضور جوانان کانون های مساجد در کرمانشاه

برپایی جشن ولادت حضرت علی(ع) با حضور جوانان کانون های مساجد در کرمانشاه

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
جوانان پرشور و اعضای کانون های مساجد در استان کرمانشاه با شور و اشتیاق در جشن های ولادت حضرت علی(ع) شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازستان کرمانشاه، جوانان و اعضای کانون های مساجد استان کرمانشاه با عشق مساجد و کانون های محله های خود را آذین بندی کردند و با برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع چای،شیرین ، شربت و شکلات  از مردم پذیرایی کردند.

 

براساس این گزارش در تمامی کانون های مساجد استان جشن و شادی و نورافشانی برگزار و در حال برگزاری است.

گفتنی است،برپایی مراسم جشن و سرور، آذین بندی معابر و مساجد، برپایی محفل انس با قرآن، تجلیل از پدران شهدا و ایثارگران، مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات کتابخوانی، اهدای هدیه به کودکان و نوجوانان هم نام حضرت علی (ع) و توزیع بسته های معیشتی به تاسی از پدر یتیمان ،دیدار و تقدیر از خانواده شهدای محله در دهه فجر ۱۴۰۱، شهدای بمباران خانواده ۳ شهید از مهمترین و شاخص ترین برنامه های این ایام توسط جوانان کانون های مساجد استان است.

همچنین ، بمناسبت ولادت حضرت علی(ع) مسجد امیرالمومنین واقع در شهرک دولت آباد میزبان ارداتمندان مولا علی (ع)  و برنامه های مختلفی  همچون برپایی مسابقات فرهنگی، نقالی، مولودی خوانی، ورزش زورخانه ای، مسابقه نقاشی در این مراسم برگزار شد.

برنامه های ولادت حضرت علی (ع) با مشارکت کانون مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور کاروان قرانی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 712