مسابقه نقاشی «فرار شاه» در کانون «شهید رحمانیان» جهرم برگزار شد

مسابقه نقاشی «فرار شاه» در کانون «شهید رحمانیان» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
نعمت اللهی گفت: مسابقه نقاشی «فرار شاه با پول های دزدی از مردم» همزمان با دهه فجر انقلاب در کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم برگزار شد.

محسن نعمت اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه های متنوعی از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم در حال برگزاری است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: از جمله این برنامه برگزاری مسابقه نقاشی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» بود که با موضوع «فرار شاه با پول های دزدی از مردم» صورت گرفت.

 

وی بیان کرد: در این مسابقه بیش از 30 نفر نوجوان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری، در محیط کانون مشغول به کشیدن نقاشی شده و آثار زیبایی را خلق کردند.

 

نعمت اللهی عنوان کرد: پیش از برگزاری این مسابقه نقاشی نیز مربی نوجوانان این کانون در مورد جزییات موضوع مسابقه و پول هایی که شاه هنگام فرار از ایران با خود برد نیز توضیحاتی را ارائه کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در پایان نیز قرار است به مناسبت 22 بهمن روز پیروی انقلاب اسلامی از برترین های این مسابقه نقاشی تجلیل شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با تاکید بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب و مقایسه آن نسبت به گذشته به نسل جوان گفت: عملی شدن جهاد تبیین که مورد توصیه و تاکید رهبری انقلاب است باید از مساجد و کانون های فرهنگی هنری آغاز شود.

پایان پیام/ 691