رخداد فرهنگی هنری نجوا در کانون های مساجد گیلان برگزار می شود

رخداد فرهنگی هنری نجوا در کانون های مساجد گیلان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان همزمان با ایام اعتکاف رخداد فرهنگی هنری نجوا را برگزار می‌کند.

حجت الاسلام رضا حاجتی- سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد گیلان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با محوریت برنامه‌های کانون‌های مساجد گیلان در مراسم اعتکاف اظهارکرد: همزمان با ولادت امیرالمومنین، امام علی(ع) و آغاز ایام البیض، مسابقه « نجوا» بین معتکفین گیلانی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به انتشار فراخوان این رخداد فرهنگی هنری ویژه ایام اعتکاف در مساجد گیلان گفت: این مسابقه در چهار بخش دل‌نوشته، خاطره، شعر و داستان کوتاه با موضوعاتی مرتبط با عناوین انس با خدا، مهدویت، عهد با شهدا، جهاد تببین، خداشناسی، انس با قرآن، امام شناسی، خودشناسی و تزکیه نفس اجرا می‌شود.

 

حاجتی با بیان اینکه به سه نفر از معتکفین به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود تصریح کرد: علاوه بر این، معتکفین می‌توانند آثار خو را در هر بخش تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ به شماره مجازی ۰۹۳۳۰۴۴۱۸۴۲ در پیام رسان ایتا، روبیکا یا گپ ارسال کرده، تا بعد از بررسی و داوری آثار ارسالی، پنج اثر در هر بخش به عنوان برگزیده معرفی شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می شود تصریح کرد: این رخداد فرهنگی هنری استفاده از ابزار هنر در روایت انس با خدا و فراغت از دنیا است.

 

 

 

پایان پیام/ 84