برگزاری ششمین جشنواره «سرود فجر» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برگزاری ششمین جشنواره «سرود فجر» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
نعمت اللهی گفت: ششمین جشنواره سرود «فجر» با رقابت ۱۶ گروه در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

محسن نعمت اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: ششمین جشنواره سرود «فجر» ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: ۱۶ گروه سرود در این جشنواره حضور دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و پس از داوری آثار سه گروه برتر انتخاب و تجلیل می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه گروه های حاضر در جشنواره را اعضای این کانون فرهنگی تشکیل می دهند، بیان کرد: در هر گروه بیش از ۳۰ نفر حضور دارند که به اجرای برنامه به صورت دسته جمعی می پردازند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه هیچ گونه محدودیتی در تعداد افراد شرکت کننده در گروه ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اشعار و آهنگ سرودها توسط شاعران و آهنگ سازان ویژه این جشنواره تولید شده و هیچ یک از سرودها تکراری نیست.

 

وی با اشاره به اینکه تمام مراحل سرود به صورت زنده در روزهای برگزاری جشنواره اجرا می شود، عنوان کرد: این جشنواره روزهای ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه آثار ارسالی به این جشنواره توسط چهار داور گزینش می شوند، گفت: نظم و آراستگی گروه ها، آهنگ و نت های به کار برده شده در سرودها، متن و محتوای اشعار و ابتکار از مراحل داوری چهارمین جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی دوستان آسمانی جهرم است.

پایان پیام/ 691