مسجدی که سیل کمک روستائیان را به زلزله‌زدگان می‌رساند

مسجدی که سیل کمک روستائیان را به زلزله‌زدگان می‌رساند

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
حجت الاسلام ایامی با همراهی مردم روستای بالدرلو مسجد امیرالمومنین(ع) را محل جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان خوی قرار داده و سیل همدلی و کمک‌های مردمی را از معبر مسجد به آنها می‌رساند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، مؤمنین همیشه در کنار همدیگر بوده اند و در دردها و سختی ها به داد همدیگر می رسند؛ وقتی در خوی زلزله شد و اهالی این شهرستان در روزهای سخت زمستان نیازمند همراهی مردم و مؤمنین شدند؛ حجت الاسلام جواد ایامی امام روستای بالدرلو از توابع ارومیه نیز با همراهی اهالی روستا برای یاری هموطنان خود عزم خود را جزم کردند و مسجد امیرالمومنین(ع) این روستا محل جمع آوری کمک برای زلزله زدگان شد.

 

 

 

حجت الاسلام ایامی در نخستین روزهای زلزله جلسه ای با حضور هیئت امنای مسجد و شورای روستا تشکیل داد و ستادی برای جلب مشارکت های مردمی تشکیل شد و در اولین مرحله از ارسال کمک ها ۱۲ اجاق برقی، ۵۰ تخته پتو و پنج میلیون میلیون تومان نیز اقلام خوراکی و مورد نیاز و محصولات بهداشتی با کمک اهالی جمع آوری و تقدیم هلال احمر شد. این کمک ها ادامه دارد و هر روز سیل کمک‌های مردمی به مسجد می‌رسد.

 

حجت الاسلام ایامی خود نیز با همراهی جمعی از مردم در مناطق زلزله زده حضور پیدا می کند و هر کاری که در توان‌شان باشد از برپایی چادر تا توزیع اقلام خوراکی بین مردم را انجام می دهند.

 

 

 

این امام روستای جهادگر و پرتلاش، پای حرف دل و درد دل این روزهای مردم می نشیند و در کنار توزیع اقلام و کمک به مردم به امید بخشی به آن ها نیز توجه دارد.

 

 

پایان پیام/ 9