ارزشی ترین نیروهای پایبند به انقلاب اسلامی در مساجد تربیت می شوند

ارزشی ترین نیروهای پایبند به انقلاب اسلامی در مساجد تربیت می شوند

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
حجت الاسلام قاسمی بقاء و دوام انقلاب اسلامی را در سایه توجه به بچه های مسجدی دانست و گفت: بهترین و ارزشی ترین نیروهای پایبند به انقلاب اسلامی و ارزش ها در مساجد تربیت می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (۱۹ بهمن ماه) به منظور هماهنگی در زمینه برگزاری دوره آموزشی امامان جماعت، خدام و مدیران کانون های فرهنگی مساجد استان با مدیر ستاد اقامه نماز این استان دیدار و گفت و گو کرد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست، گفت: هر ساله دستورالعمل دوره های آموزشی از مرکز برای استان ارسال و طبق آن، این دوره ها در مرکز استان و شهرستان ها متناسب با دستگاه ها، نهادها و سازمان های مختلف برگزار می شوند.

 

حجت الاسلام رضا قاسمی با اشاره به اینکه تاکنون دوره های آموزشی در مدارس، ادارات و سازمان و همچنین دوره های دیگری نیز در این راستا برگزار شده، افزود: با توجه به دستورالعمل، امسال نیز دوره آموزشی امامان جماعت، خدام و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری ستاد کانون های فرهنگی در مساجد استان در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: اساتید این دوره از طرف ستاد اقامه نماز معرفی خواهند شد که دوره آموزشی تخصصی مربوطه را در استان قم گذرانده اند.

 

حجت الاسلام قاسمی در ادامه، بقاء و دوام انقلاب اسلامی را در سایه توجه به بچه های مسجدی دانست و افزود: بهترین و ارزشی ترین نیروهای پایبند به انقلاب اسلامی و ارزش ها در مساجد تربیت می شوند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان خواست که از نیروهای فعال مسجد حمایت های لازم را داشته باشند و گفت: ستاد اقامه نماز استان در حد توان و امکانات همکاری لازم را با سنگربانان انقلاب اسلامی خواهد داشت.

 

کریم لایقی اصل، سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، آمادگی خود را جهت برگزاری این دوره آموزشی اعلام کرد و گفت: برگزاری این دوره می تواند مثمرثمر و ارتباط بین ستاد اقامه نماز و کانون ها را افزایش دهد.

 

 

پایان پیام/ 82