بچه مسجدی های کانون شهید باکری پیروزی انقلاب اسلامی را در ۴۰ نقطه جنوب کرمان جشن گرفتند

بچه مسجدی های کانون شهید باکری پیروزی انقلاب اسلامی را در ۴۰ نقطه جنوب کرمان جشن گرفتند

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: جشن های انقلاب به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری در رودبار جنوب و در دیگر شهرستان ها با همکاری گروه های جهادی برگزار شد.

حجت الاسلام جمشید خاوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر جشن های انقلاب و میلاد حضرت علی (ع) در ۴۰ نقطه از جنوب کرمان برگزار شد.

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در این باره، افزود: این جشن ها به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری در رودبار جنوب و در دیگر شهرستان ها با همکاری گروه های جهادی برگزار شد.

 

 

 

وی محوریت برگزاری جشن های انقلاب را روستاهای مناطق محروم به ویژه مدارس عنوان کرد و یادآور شد: این جشن ها با حضور مبلغین جهادی همراه با برنامه های شاد متنوع و جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

 

 

 

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: در روستای هیر شاه آباد که کانون فرهنگی هنری شهید باکری در آن واقع شده است، روستا و مسجد به همت اعضای کانون آذین بندی شد.

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: جشن انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان همراه برنامه هایی همچون اجرای سرود، مسابقه پرسش و پاسخ و اهدای جوایز برگزار شد.

 

وی اظهار کرد: در راستای پیوند مسجد و مدرسه از ۲۰ دانش آموز ممتاز سه مدرسه در روستای هیرشاه آباد و روستاهای همجوار کانون فرهنگی هنری شهید باکری تجلیل شد.

 

حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: در کنار برگزاری جشن های انقلاب، ایستگاه صلواتی همراه با توزیع شربت و شیرینی نیز برپا شد تا در چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کام مردم را شیرین کنیم.

پایان پیام/ 586