رتبه دوم اجرای طرح فهما در اختیار کانون شهید گرائیلی قائمشهر

رتبه دوم اجرای طرح فهما در اختیار کانون شهید گرائیلی قائمشهر

تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸
کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائمشهر در طرح فهما و یک رقابت تنگانگ تاکنون رتبه دوم را در سامانه بچه های مسجد کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی مسجد النبی (صلی الله علیه و آله و سلم) خرماکلای قائمشهر در طرح فهما و یک رقابت تنگانگ تاکنون رتبه دوم را در سامانه بچه های مسجد با کسب 9 هزار و 305 امتیاز به خود اختصاص داد.

 

این کانون با ثبت یکهزار و 819 نفر عضو، برنامه های بسیار شاخص و چشمگیر دارد.

 

اردوگاه شهدای خرماکلا در منطقه خرج خطیرکلا شهرستان سوادکوه به همت این کانون،برپا شد که میزبان برنامه های مختلف استانی و کشوری نظیر هوای پاک بود که برترین های گروه های سرود کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در این برنامه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 

مسابقات کتابخوانی، تولید فضای مجازی، آموزش زبان های خارجی، برنامه های خوب اوقات فراغت از جمله فعالیت های این کانون به شمار می آیند.

 

فعالیت در جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان، آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی، کلاس آموزش نگهداری طیور، تشکیل هیئت اندیشه ورز کانون، کلاس های ورزشی، آموزش رایانه، آموزش فیلم سازی، کلاس های اخلاقی، بصیرتی، هنری و برنامه های اردویی و گردشگری از دیگر خدمات این کانون هستند.

 

کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی مسجد النبی (صلی الله علیه و آله و سلم) خرماکلای قائمشهر در سال های اخیر با برپایی موکب فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) در اربعین حسینی در کشور عراق به پذیرایی و خدمت به زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و 72 تن از یاران باوفای آن حضرت می پردازد.

 

کمک به سیل زدگان استان گلستان نیز یکی از فعالیت های دیگر این کانون است و همچنین برنامه های مختلف در مناسبت های ملی و مذهبی دارد.

 

کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی مسجد النبی (صلی الله علیه و آله و سلم) خرماکلای قائمشهر را می توان یکی از کانون های موفق در کشور دانست که در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و سلامت جسم و روح، تلاش و اهتمام فراوان دارد.

 

به گزارش شبستان، طرح فهما عنوان طرحی است که در آن کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با ثبت فعالیت های خویش در سامانه بچه های مسجد، امتیاز کسب می کنند و استانی که بیشترین امتیاز را کسب کند به عنوان پایتخت فهما، معرفی می شود.

پایان پیام/ 86