برگزاری ویژه برنامه جشن انقلاب در کانون «منتظران نور» جهرم

برگزاری ویژه برنامه جشن انقلاب در کانون «منتظران نور» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
نیکجو از برگزاری ویژه برنامه جشن انقلاب به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم خبر داد.

رضا نیکجو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم در تکاپوی برگزاری ویژه برنامه جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم افزود: این آیین قرار است با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود.

 

وی به جزییات برگزاری این برنامه اشاره کرد و گفت: اجرای زنده سرودها انقلابی، برگزاری مسابقه های جذاب و متنوع فرهنگی، اجرای برنامه نورافشانی، شعبده بازی و اجرای برنامه تئاتر طنز از برنامه هایی است که بدین منظور از سوی بچه های مسجد برنامه ریزی شده است.

 

نیجکو خاطرنشان کرد: همچنین اهدا جایزه به تمام شرکت کنندگان در جشن انقلاب دیگر برنامه ای است که از سوی بچه مسجدی های عضو کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» تدارک دیده شده است.

 

وی به زمان برگزاری این آیین نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه روز شنبه 22 بهمن ماه از ساعت 10 صبح در پارک مجاور کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد، اعضای کانون و خانواده های آنان برای شرکت در این برنامه جشن و شادی دعوت کرد.

پایان پیام/ 691