جشن «بهار آزادی» با اجرای برنامه های متنوع در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم

جشن «بهار آزادی» با اجرای برنامه های متنوع در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
حضوری از برگزاری جشن «بهار آزادی» با اجرای برنامه های متنوع و شاد فرهنگی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: ویژه برنامه جشن «بهار آزادی» در چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این ویژه برنامه با اجرای برنامه هایی همچون بیان خاطرات انقلاب توسط بازماندگان آن دوران و همچنین نقش شهرستان جهرم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی انجام می شود.

 

وی بیان کرد: جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اجرای برنامه های شاد و متنوع همراه است که اجرای برنامه تئاتر طنز، بخش دیگری از برنامه ها را به خود اختصاص می دهد.

 

حضوری خاطرنشان کرد: اجرای گروه سرود بچه های مسجد و همچنین اجرای مسابقه های جذاب دیگر عناوین جشن «بهار آزادی»‌ در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» را تشکیل می دهد.

 

وی از خانواده کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برای شرکت در این جشن باشکوه دعوت کرد و گفت: این برنامه از ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۱ بهمن ماه در تالار علامه امینی شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/ 691