مسابقه عکاسی «قاب چهل و چهارم» در کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» جهرم

مسابقه عکاسی «قاب چهل و چهارم» در کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
گواهیان از برگزاری مسابقه عکاسی «قاب چهل و چهارم» ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در کانون فرهنگی هنری ‌«دوستان ‌آسمانی» در جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: مسابقه عکاسی «قاب چهل و چهارم» ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: شوق حضور، کودکان و انقلاب، عهد با آرمان های انقلاب و انقلاب و مردم از محورهای این مسابقه عکاسی به شمار می آید.

 

وی با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقه عکاسی، عنوان کرد: شرکت در مسابقه «قاب چهل و چهارم» برای عموم علاقه مندان آزاد است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۲ قطعه عکس برای شرکت در مسابقه ارسال کند، اظهار کرد: عکس برداری با تلفن همراه و دوربین عکاسی مانعی ندارد.

 

وی با بیان اینکه عکس ها باید با فرمت JPG یا TIF و با حجم کمتر از ۸۰۰ کیلو بایت باشند، گفت: به همراه آثار نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، شماره تلفن همراه ارسال شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم اظهار کرد: تنها عکس هایی داوری خواهد شد که با ابزار گرافیکی بر روی آنها دخل و تصرفی نشده و فاقد لگو و نوشته و تاریخ باشد.

 

وی ادامه داد: آثار ارسال شده توسط شرکت کنندگان به منزله اعلام مالکیت معنوی آثار است و در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ای از مسابقه حذف می شود.

 

گواهیان با اشاره به اینکه آثار برگزیده در نمایشگاهی با عنوان «قاب چهل و چهارم» به نمایش گذاشته می شود، گفت: شناسه ادمین جهت ارسال عکس ها در پیام رسان ایتا به نشانی @Mahjahrom_admin
ارسال شود.

 

وی زمان داوری آثار را ۱۰ اسفند ماه عنوان کرد و بیان داشت: همچنین تاریخ برپایی نمایشگاه نیز ۱۴ تا ۱۸ اسفند ماه است ضمن اینکه اعلام نتایج و اهداء جوایز ۱۷ اسفندماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت قائم عج‌الله تعالی فرجه انجام می شود.

 

پایان پیام/ 691