مساجد پایگاه حفظ و تقویت اقتدار نظام اسلامی و نیز پیگیری مطالبات رهبری هستند

مساجد پایگاه حفظ و تقویت اقتدار نظام اسلامی و نیز پیگیری مطالبات رهبری هستند

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
سردار حسن‌زاده با بیان‌اینکه مساجد پایگاه حفظ و تقویت اقتدار نظام اسلامی هستند، گفت: برنامه‌های مساجد در جهاد تبیین و فعالیت‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی هنری باید همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

سردار «حسن حسن‌زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی، امروز قدرتمندتر و مقتدرتر از هر زمانی به حرکت رو به جلوی خود ادامه می دهد، اظهار کرد: عفوی که در این هفته از سوی مقام معظم رهبری صورت گرفت، جلوه دیگری از اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود، اقتداری که خاری در چشم دشمنان شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت محمد(ص) رسول‌الله تهران بزرگ افزود: حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی نیازمند جهاد همگی ما در همه عرصه ها است.

 

وی با بیان اینکه مساجد پایگاه حفظ و تقویت اقتدار نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: مساجد همچنین پایگاه انسجام ملی و اتحاد همه مردم و مقابله با استکبار جهانی و فتنه‌گران محسوب می شوند؛ آنچه که در مساجد می گذرد مایه دلگرمی است البته باید خط انقلابی‌گری و جهاد تبیین در برنامه های مساجد تقویت شود.

 

سردار حسن‌زاده درباره نقش مساجد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: برنامه‌های مساجد در جهاد تبیین و فعالیت‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی هنری باید همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

 

وی با تاکید بر اهتمام جدی مسجدی‌ها به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: اغتشاشات چند ماه گذشته، اهمیت جهاد تبیین و نقش‌آفرینی مساجد در این عرصه را بیشتر از گذشته نشان داد البته همه ما در این زمینه وظیفه  داریم.

پایان پیام/ 397