گسترش همکاری‌ میان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

گسترش همکاری‌ میان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با آیت‌الله رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نسبت به گسترش همکاری‌های مشترک تاکید شد.

خبرگزاری شبستان ، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، رئیس این پژوهشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده در این دیدار با اشاره به برخی از مهمترین عرصه‌های فعالیت‌ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، نسبت به همکاری و هم‌افزایی با پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، اعلام آمادگی کرد. 

 

در ادامه این دیدار، آیت‌الله رشاد، با بیان برخی از خاطرات از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از روزهای انقلاب و نقش بنیادین مساجد در این پیروزی عظیم، ضمن ابراز خرسندی از استماع گزارش فعالیت‌های اثربخش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ابراز امیدواری کرد با تلاش هرچه بیشتر مسئولین و دست‌اندرکاران این عرصه مهم فرهنگی، شاهد رشد روزافزون کانون‌های مساجد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و دینی باشیم. 

 

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین بر اهمیت دولتی نشدن مساجد و حفظ استقلال این خانه‌های امن الهی و استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی جوان و انقلابی در اداره مساجد تأکید کرد و در ادامه‌ از آمادگی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به منظور کمک به پیشرفت و توسعه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری خبر داد و بر توسعه فعالیت‌ها و تجهیز کتابخانه‌های جوار مساجد کشور تأکید کرد. 

پایان پیام/ 9