امام جماعت مسجد محمدیه تهران در بیمارستان بستری شد

امام جماعت مسجد محمدیه تهران در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
آیت‌الله سیدکاظم ارفع، امام جماعت مسجد محمدیه استاد اخلاق، نویسنده و مترجم حوزه‌های علوم اسلامی به دلیل مشکلات ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، آیت الله «سید کاظم ارفع»، امام جماعت، استاد اخلاق و نویسنده و مترجم حوزه های علوم اسلامی به دلیل مشکلات ریوی در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

 
این استاد اخلاق سال‌هاست، امام جماعت مسجد محمدیه تهران است و به تربیت دینی و اعتقادی جوانان و نوجوانان اهتمام ویژه‌ای دارد.

 

آیت الله ارفع طی بیش از  ۳۰ سال فعالیت در مسجد محمدیه علاوه بر تداوم سنت نیکوی اقامه نماز جماعت صبح در این خانه خدا، دوشنبه‌ها شرح صحیفه سجادیه و جمعه‌ها نیز در آن تفسیر قرآن برپا می کند که چکیده‌ای از این جلسات تفسیر، در قالب کتاب‌هایی تدوین شده‌ است.

 

آیت الله ارفع از جمله نويسندگان و مترجمانی است كه آثار گوناگونی را در حوزه‌هاى علوم اسلامى نگاشته یا ترجمه کرده است که برخی از آن‌ها عبارتند از ترجمه روان نهج‌البلاغه، ترجمه صحيفه سجاديه، چهل منزل سلوك، اسماءالحسنى، درمانگاه معنوی، ۲۰۰ پرسش،۲۰۰ پاسخ در مورد جوانان، سیره عملی اهل بیت (ع)؛ امام علی (ع) و آسیب‌شناسی قدرت.

 

 خبرگزاری شبستان از درگاه ربوبی برای این عالم و استاد اخلاق شفای عاجل مسئلت دارد.

پایان پیام/ 40