جوانان نقطه عطف انقلاب دیروز با انقلاب امروز هستند /مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد افسران جنگ نرم هستند

جوانان نقطه عطف انقلاب دیروز با انقلاب امروز هستند /مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد افسران جنگ نرم هستند

تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
رضایی گفت: جوانان نقطه عطف انقلاب دیروز با انقلاب امروز هستند و حضور جوانان در صحنه های اجتماعی و سیاسی این را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی شیوه اثرگذاری جریان های انحرافی و رسالت کانون های فرهنگی و هنری مساجد، صبح امروز، (23 بهمن ماه) با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالله علی بخشی، استاد دانشگاه عالی دفاع ملی، محسن رضایی،  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان، مدیران و اعضای کانون های مساجد ارومیه و نقده و دیگر مسئولین برگزار شد.

 

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان آذربایجان غربی در ابتدای این کارگاه با اشاره به حماسه 22 بهمن ماه، گفت: حماسه 22 بهمن امسال به همت ملت همیشه در صحنه و بیدار حضوری پرشور و بی نظیر بود.

 

وی ادامه داد: در سطح کانون های مساجد استان ها برنامه در راستای جهاد تبین برنامه ریزی شده و با دست خالی کارهای بزرگی می کنند.

 

وی با بیان اینکه مدیران کانون افسران و سرداران گمنام مساجد هستند، گفت:  در مساجد باید فضایی را فراهم کنیم که جوانان و نوجوانان نسل جدید با ادبیات و نظام آشنا شوند.

 

رضایی با بیان اینکه نباید به سمتی که نوجوانان ما با انقلاب ناآگاه هستند،برویم، افزود: حضرت آقا باور دارد دهه 80 و 90 هایی نسل ظهور خواهد بود و باید اهداف امام (ره) را برای نسل امروز و نسل های آینده تبیین کنیم و این جوانان هستند که انقلاب اسلامی را به آرمانهای شهدا و رهبر انقلاب نزدیک می کنند.

 

این مسئول با بیان اینکه جوانان نقطه عطف انقلاب دیروز با انقلاب امروز هستند و حضور جوانان در صحنه های اجتماعی و سیاسی نشان میدهد، ادامه داد: ما باید خودمان را مسلح کنیم و در درون کانون و مسجد ادبیاتی استفاده شود تا گروه های همسان را هدف قرار دهیم و تاثیر گروه های همسان بیشتر از بزرگسال است.

 

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم ،گروه سرود «ادیب» از کانون فرهنگی هنری (جهان آراکه به تازگی نماهنگ «عشق من ایران» تهیه کرده بودند، به اجرای سرود عشق من ایران  پرداختند.ودر پایان، اعضا و مربی این گروه  مورد تجلیل مسئولین قرار گرفتند

پایان پیام/ 566