مشاور فرهنگي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي از کانون خاتم الانبيا بازديد کرد

مشاور فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کانون خاتم الانبیا بازدید کرد

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
مشاور فرهنگي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي از کانون فرهنگي هنري خاتم الانبيا(ص) بيرجند بازديد کرد و از نزديک با عملکرد اين کانون آ‌شنا شد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی، محمد وحدتی مشاور فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) بیرجند بازدید کرد و از نزدیک با عملکرد این کانون آ‌شنا شد.

محمدرسول باباییان مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) بیرجند در این بازدید، با ارائه گزارش عملکرد کانون در حوزه‌های مختلف جذب جوانان به مسجد گفت: این کانون در بحث راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه، تشکیل گروه سرود، اجرای برنامه‌های تفریحی ویژه نوجوانان،‌ برگزاری طرح سه میم «مسجد، مدرسه و منزل» موفقیت‌های خوبی را در بین کانون‌های استان کسب کرده است.

وی برگزاری محافلی به یاد شهدای محله در مسجد با دعوت از خانواده معظم شهدا، بازدید از آثار تاریخی شهرستان بیرجند و حوزه علمیه و صحبت با علمای برجسته استان را از دیگر برنامه‌های این کانون در سال جاری برشمرد.

باباییان خاطرنشان کرد: این کانون در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و دیگر یوم‌الله طول سال، مشارکتی پررنگ داشته و دارد.

وی خواستار حمایت ویژه مشاور فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این کانون در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شد و یادآور شد: این کانون در حوزه های مختلف تربیت نخبگان در رشته‌های هنری، علمی و ... خوش درخشیده است.