پایان کار جشنواره سرود «فجر» کانون «دوستان آسمانی» با معرفی گروه های برتر

پایان کار جشنواره سرود «فجر» کانون «دوستان آسمانی» با معرفی گروه های برتر

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
گواهیان گفت: ششمین جشنواره سرود فجر کانون فرهنگی هنری ‌«دوستان آسمانی» با معرفی گروه های برتر به کار خود پایان داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: جشنواره سرود فجر همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در چهار شب بیش از ۹۰۰ نفر از بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در قالب ۱۶ گروه سرود با هم به رقابت پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: مرحله نهایی ششمین جشنواره سرود با رقابت جذاب و دیدنی هفت گروه سرود همراه بود که در پایان پس از اجرای سرودها و با رای هیئت داوران گروه امام هادی (ع) مقام اول را به خود اختصاص داد.

 

وی ادامه داد: همچنین گروه حضرت رسول (ص) مقاوم دوم و گروه حضرت عبدالله (ع) نیز مقام سوم این دوره از جشنواره سرود فجر را ازآن خود کردند. گروه امام کاظم (ع) هم به عنوان ابتکار برتر انتخاب شد.

 

گواهیان عنوان کرد: طبق امتیازات داوران محمد رسول آبروشن تک خوان برتر و محمد بخشی به عنوان دکلمه خوان برتر برگزیده این جشنواره شدند.

 

وی گفت: ضمنا در جریان برگزاری این جشنواره بانگ غرور آفرین الله اکبر توسط حضار حاضر در این مراسم راس ساعت ۹ شب ۲۱ بهمن ماه در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» طنین انداز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» خاطرنشان کرد: حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم به اتفاق رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه، معاون تیپ المهدی (عج) و... از میهمانان ویژه این مراسم باشکوه بودند.

 

وی اظهار کرد: همچنین در حاشیه این مراسم از حافظان قرآن کریم کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم نیز تقدیر به عمل آمد.

 

 گواهیان گفت: از دیگر برنامه های اجرا شده آیین اختتامیه می توان به اجرای تئاتر توسط هنرمندان مسجدی علی رحمانیان و حسین رحمانیان  اشاره کرد.

 

 وی بیان کرد: ضمنا از همه فرماندهان گروه ها که زحمات زیادی جهت آماده کردن سرودها کشیده بودند تقدیر به عمل آمد.

 

پایان پیام/ 691