بحث امنیت روحی و روانی در مقوله حجاب، بحث مورد توجه است

بحث امنیت روحی و روانی در مقوله حجاب، بحث مورد توجه است

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
اسلامی گفت: در مقوله حجاب، بحث امنیت روحی و روانی جامعه است که بیشتر مورد توجه است و بسیاری از بانوانی که حتی پوشش کامل و صحیحی ندارند نیز بر این باور هستند و امنین روحی را مورد تاکید خود می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسین اسلامی امروز چهارشنبه (26 بهمن) در نشست خبری شرح مطالبات مردمی در حوزه های آسیب های اجتماعی، خانواده، عفاف و حجاب گفت: بحث های زن و خانواده، زن و آزادی امروز بسیار مورد هجمه و توجه دشمن قرار گرفته است و بانوان در جامعه ما با هر نگاهی تاثیرگذار هستند.

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس خاطرنشان کرد: در مقوله حجاب، بحث امنیت روحی و روانی جامعه است که بیشتر مورد توجه است و بسیاری از بانوانی که حتی پوشش کامل و صحیحی ندارند نیز بر این باور هستند و امنین روحی را مورد تاکید خود می دانند.

مدیر مرکز فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز با تاکید بر اینکه ما به کار کارشناسی و علمی نیاز داریم تا به نتایج خوبی برسیم، اظهار داشت: شکاف های جامعه فرصت فعالیت و هجمه را به دشمن می دهد و باید این شکاف ها به شکل هنرمندانه برطرف شود و در خصوص قوانینی که مصوب می شود، باید به این نکته توجه داشت که برای همه کشور نمی توان نسخه واحدی پیچید و همه نقاط کشور از شرایط مختلفی برخوردار هستند.

اسلامی افزود: هیجانات جوانان و نوجوانان در سطح جامعه باید درنظر گرفته شده و به سمت درست و خوب هدایت شود تا جامعه دچار ولنگاری و آسیب اجتماعی نشود و این در حالی است که در این خصوص برای حضور میدانی نسل امروز و هدایت آن تلاش و اقدامی صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر داشتن نگاه مهربانانه در اجرای برنامه ها به ویژه در حوزه عفاف و حجاب، گفت: علاوه بر نگاه رنگین کمانی به همه اقشار مختلف جامعه باید به این اصل توجه داشت که نگاه قهری باید در مرحله آخر باشد.

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس تصریح کرد: امروز مطالبه جدی مردم است و این مردم از تنها به قشر خاص مذهبی و متدینین تعلق ندارند بلکه همه مردم مطالبه جدی در حوزه عفاف و حجاب دارند چرا که امنیت روانی برای آنها مهم است.

اسلامی افزود: فضا را فراهم کنیم برای حضور مه قشر های جامعه و این کاری است که امروز شکل نگرفته است.

پایان پیام/ 130