برگزاری مسابقه «زندگی مهدوی» به همت کانون فرهنگی هنری محبان‌الحسين(ع)

برگزاری مسابقه «زندگی مهدوی» به همت کانون فرهنگی هنری محبان‌الحسین(ع)

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
گل‌محمدي، از برگزاري مسابقه کتابخواني «زندگي مهدوي» به مناسبت نيمه شعبان خبر داد و گفت: اين مسابقه به همت کانون فرهنگي هنري محبان‌الحسين(ع) سرخس و با هدف آشنايي نسل جوان با معارف مهدوي برگزار مي‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد: «ابوالفضل گل محمدی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) با اشاره به فعالیت‌های کانون «محبان‌الحسین(ع)» سرخس در راستای گرامیداشت دهه مهدویت و ولادت حضرت مهدی(عج)، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «زندگی مهدوی» خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الحسین(ع) سرخس با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری لازم است که جوانان و نوجوانان با معارف مهدوی آشنا شوند، تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری محبان‌الحسین(ع) با همکاری نهادها و سازمان های فرهنگی شهر سرخس اقدام به برگزاری این مسابقه کتابخوانی کرده است.

 

 

 

 

وی ادامه داد: این مسابقه از کتاب «زندگی مهدوی در سایه دعای عهد» نوشته حجت الاسلام و المسلمین قرائتی برگزار شده و به ۱۵ نفر از برگزیدگان ۱۵ هدیه یک میلیون ریالی اهدا می شود.

 

این فعال مسجدی افزود: این مسابقه تا ۱۹ اسفند ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند با عضویت در کانال کانون در ایتا به آدرس @ghrargahsarakhs فایل پی دی اف کتاب را دریافت کنند و در مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

 

گفتنی است: علاقه مندان می توانند برای شرکت در مسابقه کتابخوانی «زندگی مهدوی» از اینجا وارد صفحه سوالات شوند.

 

پایان پیام/ 9